!!! Exkluzivní prodej !!! Sleva

Inteligentní Kolo Soustružení Signál Kole Ocas světlo USB Dobíjecí Kolo Zadní Světlo, Dálkové ovládání LED Kontrolka

Výprodej
Sleva
Nové kolekce

Hodnocení:
5.00 / 5 ( 1 )
SKU
w585

Štítky: bluetooth, dělená zadní s, motorové kolo zase signál, led usb, vastfire led, držák na kolo vastfire, lampa led usb, pune elektrické kolo, světlé kolo zase signál, bluetooth řídítka, vastfire ponoru.

Skladem
310.28 Kč 484.90 Kč

Prodejní Místo

Dálkové Ovládání Kola Směru Lampy: Vysoce kvalitní dálkové ovládání LED směrové světlo slouží pro noční použití, jako je cyklistika, dětský kočárek, jogging, chůze, silniční havarijní a camping. Jeho směrová blikání indikuje, že noční cestování bezpečnostní faktor je výrazně posílena. Charakteristika: 1. široké vizuální rozsah. 2. snadná instalace. 3. použít vestavěný-in 500mAh Dobíjecí baterie;Výtah čas:4-5 hodin 4. povrch vodotěsné efekt dosahuje IPX2,garantujeme každodenní použití. 5. vysoce kvalitní LED, záruka, varování efekt. 6.Výstražné LED:ČERVENÁ A MODRÁ Blikající Záležitosti vyžadující pozornost: 1. nepoužívejte rozebrat a přestavět bez povolení. 2. Tento produkt chrání pouze znovu déšť. Prosím, ne ponořit ji do vody. 3. po použití ,prosím, vypněte ocas tlačítko přepínač ,aby se zabránilo úniku elektrolytu z elektřiny. 4. Dávejte pozor na baterie není možné vyměnit samostatně. Cyklistické funkce světla: 1. Dálkové Ovládání: celkem 3 tlačítka, 1)odbočit vlevo klíč: Stiskněte tlačítko doleva tlačítko ,tlačítko, indikátor bliká a na zadní levé směrové světlo bliká, a pak stiskněte tlačítko pro vypnutí kontrolka. 2) Právo obrátit klíč: Stiskněte tlačítko doprava, tlačítko, tlačítko, indikátor bliká a na zadní pravé směrové světlo bliká, a pak stiskněte tlačítko pro vypnutí kontrolka 3) LED světlo klíč: stiskněte LED tlačítko, tlačítko, kontrolka stále svítí ,a červené světlo v zadní světlo je vždy na.Stiskněte LED tlačítko znovu, tlačítko bliká, a červené světlo na zadní světlo bliká. Stiskněte LED tlačítko pro třetí čas, a vypni červené světlo na zadní světlo 2. Zadní světla: spínač, tlačítko, červená LED kontrolka, žlutá LED kontrolka. Balení: 1* Nabíjecí Bike Zadní světlo